Keskin Nişancı Değişiklikleri, Ses İyileştirmeleri ve Daha Fazlası! – Webhakim.com

Counter-Strike 2'nin yeni versiyonu 16 Kasım güncelleme notlarıoyuna birçok hata düzeltmesi ve yaşam kalitesi iyileştirmesi getiriyor. İşte son güncelleme hakkında bilmeniz gerekenler! Neredeyse Counter-Strike 2'nin çıkışından bu yana iki ay geçti, ancak uzun zamandır beklenen oyun, hatalarla karşılaşmadan piyasaya sürülmedi, ancak oyundaki birçok hata geniş çapta duyurulmadı. Bununla birlikte, açılış aylarını takip eden bir süre ve bir dizi yama ile Valve, devam oyununu iyileştirmeye çalışırken sorunları yavaş yavaş hafifletti. En son yama notlarında Valve, birçok haritayı etkileyen birçok hata düzeltmesi ve oyun içi kalite iyileştirmesi içeren yeni bir güncelleme yayınladı.

Counter-Strike 2'nin 16 Kasım yama notları hakkında bilmeniz gerekenler!

Counter-Strike 2'nin 16 Kasım güncelleme notları.

Oynanış

Daha fazla alt-tick görseli ve işitsel geri bildirim iyileştirmesi Keskin nişancı dürbünü salınım animasyonunun boyutu ve sıklığı azaltıldı Ördek Modu 'Geçiş' olarak ayarlandığında ördek hareketinin yavaşlamasına neden olan bir hata düzeltildi El bombası atışlarının dürbün üzerinde kaydedilmemesi sorunu düzeltildi sunucu Bir takım arkadaşıyla kesiştiğinde elle atılan bombalar artık erken patlamaz Oyuncular artık bombaları etkisiz hale getirerek düşme hasarını azaltamaz Silah bırakma yolu ayarlandı, böylece silahlar özellikle aşağı doğru fırlatıldığında daha tutarlı olur Resmi oyun sunucularında ağ kesintisi tespit edildiğinde etkilenen eşleşme iptal edilir Metal korkuluklar ve direkler üzerinde koşmak ve zıplamak için benzersiz sesler eklendi

Animasyon

CZ75a dağıtım kesintisi sırasında bir hatanın düzeltilmesi İtmeli Bıçaklar için inceleme ve diğer animasyonların düzeltilmesi Survival Knife'da 'kırık bilek' animasyonunun ayarlanması Mac10 birinci şahıs animasyonunun kemer ve cıvata hareketini içerecek şekilde ayarlanması AWP ve SSG ateşleme animasyonu/inceleme davranışının düzeltilmesi Tur yeniden başlatıldığında yakınlaştırıldı Deagle kayışının sıfırlanmaması düzeltildi. Tabanca namlusu her atışta kademeli olarak döner. Topluluk haritalarındaki silahlarla ilgili bazı animasyon sorunları düzeltildi. Oyuncular C4'ü tutarken veya kılıç sallarken ışığın açılmaması durumu düzeltildi. Oyuncunun gölgesinin yanlış poz gösterdiği bazı durumlar düzeltildi.

Diğer

Bot_knives_only komutunun T takımı için çalışmaması düzeltildi Demo oynatımı sırasında bazı görsel sorunlar düzeltildi Ekran parçacık efektlerinin performansı iyileştirildi Düşman Takımının Sesini Kapat ve Yalnızca Arkadaşların Sesini Kapat ayarları sesi kapatmadı Engellenen oyuncuların metin mesajları artık öncü oyun öncesinde görünmüyor sohbet Devre arası dondurulan oyuncular bazı hasar türlerinden etkilenmez, eğer bir konumda yeterli sayıda etiket üst üste gelirse, etiketler altlarındakileri siler Oyuncu görünürlük sisi ayarı artık kumaş kuklalara uygulanmaz Duman parçacıkları artık kumaş kuklalara yapışmaz Düzeltildi kendi kendine/ekip yanma hasarı, düşman hasarı olarak kaydediliyor

Kullanıcı arayüzü

Bazı yaygın sohbet dizelerinin gözden geçirilmesi Gözlemcilerin oyuncuların izleme dizinlerine hızlı bir şekilde erişebilmeleri için cl_deathnotices_show_numbers adlı bir ayar eklenmesi Güncel olmayan sürücülere sahip AMD ve Nvidia grafik kullanıcıları için bir uyarı mesajı eklenmesi 'Kevlar ve Kask' girişinin uygun bağlamda 'Yalnızca Kask' olarak sunulması Azaltıldı Haftalık rotasyonda XP, mesaja süre ekliyor Katilin daha önce öldüğü veya bağlantısının kesildiği durumlarda öldürme bildirimleri ve ölüm panelinin doğru bilgileri göstermemesi düzeltiliyor Ölüm Maçı skor tablosu istatistiklerinin K/D/A/Score'dan K/YD%/DMG'ye değiştirilmesi /Score İmha sırasında metnin kesilmesine neden oluyor Sorun düzeltildi Çerçeve radarına oyunculara yön göstergeleri eklendi Turdan sonra hasar bilgisi panelinde öldürme simgesinin görünmemesi sorunu düzeltildi Övgü diyalog panelindeki kötü metin düzeltildi Parkur Menüsünde tur istatistiklerinin yanlış tarafa atanması sorunu düzeltildi

Harita Güncellemeleri

Üst Geçit Seviyesi yapısının zaman zaman kaybolduğu çeşitli durumlar düzeltildi. Modellere ve malzemelere çeşitli görsel güncellemeler ve düzeltmeler yapıldı. Oyuncuları duvarlardan veya köşelerden iten bazı çarpışmalar düzeltildi. Bazı aydınlatma armatürlerinin oyuncuları duvarlara iten çarpışma özelliği devre dışı bırakıldı. Oyuncu ayaklarını gizlemek için SWAT aracına metal bir plaka eklendi ve aracın etrafındaki kırpmalar ayarlandı. Dünyadaki bazı küçük delikler düzeltildi. Bazı doku eşleme dikişleri düzeltildi. Oyuncu hareketini kolaylaştırmak için bazı zemin ızgaralarına oyuncu kırpmaları eklendi. Yangın söndürücülerin çarpışma ve yüzey özellikleriyle ilgili bazı sorunlar düzeltildi. Bazı el bombası kırpıntıları eklendi ve ayarlandı. Bağlantı noktası kutuları ve kablo yığınlarında bazı kırpma ayarlamaları yapıldı. Kadim Oyuncu ve el bombası kırpma ayarlamaları artırıldı. Dünyadaki çeşitli delikler ve çatlaklar kapandı. Geometri ile tek yönlü gözetlemeyi önlemek için Mirage Bomba Alanı B'deki iskele etrafındaki kırpma düzeltildi. Ofis Garajındaki büyük kasanın içinde sıkışıp kalmanız düzeltildi. Genel el bombası kırpma ayarı yapıldı. Tekrarlanan ışıkların neden olduğu yanıp sönen ışıklardan kaçınmak için otomat makinesinin mola sırası artık yalnızca bir kez gerçekleşiyor. CT Spawn Garajındaki borulardan ve CCTV kameralarından gelen çarpışmalar kaldırıldı. Merdiven boşluğundaki kapılara el bombası kırpıntısı eklendi. T-Spawn'da kapı çerçevesindeki delik düzeltildi. Konferans odası tavanındaki doku hataları düzeltildi. Düşük ayarlardaki bazı aydınlatma hataları düzeltildi. Silahların arka sokağın arkasındaki kasaların arkasına sıkışması düzeltildi. Ön avludaki aydınlatma hataları düzeltildi. Garajdaki elektrik kutularına kötü bir atlama düzeltildi. Anubis Node'da merdivenlerde z-dövüşü düzeltildi. Bomba Alanı A'nın zemini düzleştirildi ve daha isabetli adımlar atılması sağlandı. B-Site ekim alanında dünyadaki boşluk düzeltildi. T-Spawn yakınındaki bir tapınakta z-dövüşü düzeltildi. Bağlantıda el bombalarının dünyaya düşmesine neden olan bir çökme düzeltildi. Sokakta kanala kadar görsel boşluk oluşturan delik düzeltildi. T-Spawn'a giden caddenin görünür olması sorunu düzeltildi. Bağlantıda UV esnemesi düzeltildi. Bina çatılarındaki delikler, el bombalarının boşluklara sıkışmasını önlemek için kapatıldı. Alt tüneldeki delikler düzeltildi. Kanaldaki bir delik düzeltildi. Cehennem Kova, oyuncuların savaş sırasında yanlışlıkla oyuncuya benzeyebileceği Bomba Alanı B'deki iskeleye taşındı. Haritada düşmeleri önlemek için Bomba Alanı A'daki bir delik kapatıldı. Daha fazla oyuncu ayarı yapıldı. Çeşitli mikro boşluklar düzeltildi. Nuke Çatılar ve kulübelerdeki küçük kırpmalar düzeltildi. B Sitesi'ndeki havuzda daha iyi görüş elde edildi. Garajın cehenneme bakan sorunu düzeltildi. Vertigo Bazı aydınlatma armatürlerinin arkasını gösteren sorunlar düzeltildi. Bazı aydınlatma armatürlerinin hizalaması düzeltildi. Tüneldeki eksik hava bacaları düzeltildi. Bomba Alanı B'de oyuncuların merdivenlerdeki ahşap tahtaların arasından geçmesi sorunu düzeltilmeye çalışıldı. Asansördeki bozuk klips düzeltildi. İskele'deki metal ızgaralardaki flaş patlaması uyumsuzluğu düzeltildi. B Alanındaki yatay kule kirişlerindeki eksik çarpışma düzeltildi. Dumanların kötü alanlara sıkışmasını önlemek için b bomba alanı etrafına el bombası kırpıntıları eklendi. El bombası kesme işlemini gerçekleştirmek için iskelenin etrafından bir geçiş yapılır. B platformuna el bombası kırpıntısı eklendi. Orta bölümdeki ayrık kirişler düzeltildi. Daha iyi hareket/kapsama sağlamak için arka kapıdaki alçıpan yığını taşındı. Yan taraftaki geliştirilmiş klip düzeltildi.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın